Комунікації в інформаційному просторі сьогодні відіграють вирішальну роль і є обов'язковою складовою будь-якого бізнесу. За відсутності ефективних комунікацій компаніям не досягти комерційних цілей, не вирішити важливих питань чи втримати під контролем кризову ситуацію. Досвідчені консультанти PR Consulting&Assistance, керуючись специфікою Вашого бізнесу, місією та цілями компанії, індивідуально під Ваші потреби розроблять рекомендації щодо найбільш ефективного налагодження PR-комунікацій з цільовими аудиторіями.

PR-аудит


Аудит комунікаційної діяльності компанії проводиться, коли необхідно:

• оцінити ефективність роботи PR-підрозділу
• уніфікувати комунікаційну політику
• оптимізувати зовнішні та внутрішні комунікації
Для проведення комунікаційного аудиту використовуються різнобічні методи аналізу: глибинні інтерв'ю з топ-менеджерами і співробітниками компаній, представниками ЗМІ та органів влади, аналіз інформаційного поля. За підсумками аудиту розробляються рекомендації.