Організація і проведення спеціальних заходів є окремою сферою діяльності PR Consulting & Assistance. Зазвичай спеціальні заходи проводяться, коли компанія прагне:
- привернути більшу увагу громадськості до діяльності компанії
- презентувати вихід нових продуктів і послуг
- позиціонувати компанію/першу особу компанії як провідного гравця/спікера галузі
- формувати і підтримувати лояльність журналістів
- оперативно реагувати на кризові ситуації
Залежно від масштабів і завдань, які визначає клієнт, обсяг і зміст робіт можуть змінюватись. При організації будь-якого спеціального заходу необхідно досягти максимального висвітлення події у ЗМІ, тому особливу увагу PR Consulting & Assistance приділяє прямій роботі з журналістами.
Спеціальними заходами, які відносяться до сфери Public Relations, можуть бути: прес-конференції, презентації, прес-тури, круглі столи. Робота з проведення заходу зазвичай включає:
- формування комунікаційної стратегії та основних принципів зв'язків з громадськістю
- визначення цільової аудиторії і методів її досягнення
- постановка завдань PR-кампанії, виявлення найбільш ефективних інструментів та основних інформаційних каналів
- реалізація комунікаційної кампанії
- формування пулу журналістів
- вибір місця проведення заходу, забезпечення технічним обладнанням
- формування прес-релізу чи прес-кіта компанії
- розробка сценарію
- запрошення та акредитація журналістів
- консультування спікерів, підготовка виступів (спічрайтинг)
- проведення заходу
- робота з журналістами за результатами заходу
- відстеження динаміки всіх видів PR-активності
- подальший моніторинг ЗМІ
- оцінка результатів та надання звітності