Комунікації в інформаційному просторі сьогодні відіграють вирішальну роль і є обов'язковою складовою будь-якого бізнесу. За відсутності ефективних комунікацій компаніям не досягти комерційних цілей, не вирішити важливих питань чи втримати під контролем кризову ситуацію. Досвідчені консультанти PR Consulting&Assistance, керуючись специфікою Вашого бізнесу, місією та цілями компанії, індивідуально під Ваші потреби розроблять рекомендації щодо найбільш ефективного налагодження PR-комунікацій з цільовими аудиторіями.

Планування PR-кампанії

Організація і проведення спеціальних заходів є окремою сферою діяльності PR Consulting & Assistance. Зазвичай спеціальні заходи проводяться, коли компанія прагне:
  • привернути більшу увагу громадськості до діяльності компанії
  • презентувати вихід нових продуктів і послуг
  • позиціонувати компанію/першу особу компанії як провідного гравця/спікера галузі
  • формувати і підтримувати лояльність журналістів
  • оперативно реагувати на кризові ситуації
Залежно від масштабів і завдань, які визначає клієнт, обсяг і зміст робіт можуть змінюватись. При організації будь-якого спеціального заходу необхідно досягти максимального висвітлення події у ЗМІ, тому особливу увагу PR Consulting & Assistance приділяє прямій роботі з журналістами.
Спеціальними заходами, які відносяться до сфери Public Relations, можуть бути: прес-конференції, презентації, прес-тури, круглі столи. Робота з проведення заходу зазвичай включає:
  • формування комунікаційної стратегії та основних принципів зв'язків з громадськістю
  • визначення цільової аудиторії і методів її досягнення
  • постановка завдань PR-кампанії, виявлення найбільш ефективних інструментів та основних інформаційних каналів
  • реалізація комунікаційної кампанії
  • формування пулу журналістів
  • вибір місця проведення заходу, забезпечення технічним обладнанням
  • формування прес-релізу чи прес-кіта компанії
  • розробка сценарію
  • запрошення та акредитація журналістів
  • консультування спікерів, підготовка виступів (спічрайтинг)
  • проведення заходу
  • робота з журналістами за результатами заходу
  • відстеження динаміки всіх видів PR-активності
  • подальший моніторинг ЗМІ
  • оцінка результатів та надання звітності