Комунікації в інформаційному просторі сьогодні відіграють вирішальну роль і є обов'язковою складовою будь-якого бізнесу. За відсутності ефективних комунікацій компаніям не досягти комерційних цілей, не вирішити важливих питань чи втримати під контролем кризову ситуацію. Досвідчені консультанти PR Consulting&Assistance, керуючись специфікою Вашого бізнесу, місією та цілями компанії, індивідуально під Ваші потреби розроблять рекомендації щодо найбільш ефективного налагодження PR-комунікацій з цільовими аудиторіями.

Моніторинг та аналітика

Аналіз інформаційного поля дозволяє мати об'єктивну картину представленості компанії (особи) в ЗМІ, динаміку присутності, виявляти основних спікерів, визначати і оперативно реагувати на можливі інформаційні ризики і т.д. Соціологічне дослідження (у т.ч. експертне опитування, рейтингової дослідження) в PR застосовується для більш глибокого вивчення цільових аудиторій при побудові комунікаційної стратегії (виявлення ефективних інформаційних каналів, месседжів тощо), оцінці ефективності реалізації комунікаційного проекту.


У рамках комплексних PR-проектів та окремо за запитом Клієнта PR Consulting & Assistance надає послуги:
  • з проведення комунікаційного аудиту: аналіз здійснюваної PR-активності та позиціонування компанії/бренду/персоналії у ЗМІ
  • моніторинг і аналіз PR-активності конкурентів
  • щоденний, щотижневий медіамоніторінг, підготовка прес-кліппінгов та прес-дайджестів
  • моніторинг тематичних заходів
  • підготовка статистичних характеристик, добірка ключових фактів і тенденцій для будь-якого роду PR-матеріалів


Залежно від цілей, завдань проекту PR Consulting & Assistance пропонує наступні технології досліджень:
  • Аналіз інформаційного поля;
  • Моніторинг громадської думки, якісне дослідження аудиторії ЗМІ, проведення фокус-груп, глибинних інтерв'ю, експертних опитувань, рейтингових досліджень;
  • Моніторинг відкритості діяльності організацій;
  • Аналіз інформаційних ресурсів;
  • Розробка методології оцінки PR-проектів.


Регулярний моніторинг ЗМІ - це якісний і кількісний аналіз інформації про Вашу компанію та найближчих її конкурентів, який дозволяє:
  • ефективно управляти іміджем компанії в ЗМІ
  • оперативно реагувати на зміну громадської думки
  • аналізувати інформаційне поле компанії і її найближчих конкурентів
  • оцінювати ефективність PR діяльності
  • Вчасно проаналізована інформація дозволяє оперативно реагувати на зміни зовнішнього середовища та дії конкурентів. Кожен моніторинг є унікальним, тому що формується виходячи з індивідуальних завдань і вимог клієнта. Моніторинг включає коментарі аналітиків PR Consulting & Assistance.