Корпоративний PR
PR Consulting & Assistance пропонує наступні послуги:
- формування репутації компанії
- створення навколо діяльності компанії позитивного інформаційного простору
- встановлення зв'язків з необхідними цільовими групами
- аудит репутації
- розробка комунікаційних програм
- розробка корпоративної соціальної відальності
- проведення інформаційних кампаній у ЗМІ
- створення комплексної моделі внутрішніх комунікацій
- формування і підвищення лояльності співробітників до компанії
- донесення бачення, місії, цілей, стратегії компанії до її працівників
- організація подій (прес-конференції, прес-ланчі, круглі столи)
PR першої особи
Стратегія позиціонування першої особи компанії як правило є частиною загальної комунікаційної стратегії PR Consulting & Assistance. Розробляти цілеспрямовану кампанію з позиціонування першої особи рекомендується коли:
- необхідна корекція репутації першої особи компанії
- у випадку інформаційних воєн, коли потрібна структурована робота з взаємодії з пресою в умовах кризових ситуацій
- імідж першої особи є істотною складовою репутації компанії в цілому
Робота з формування і реалізації стратегії позиціонування перших осіб складається з наступних етапів:
- вибір спікерів компанії, делегування прав на публічні виступи, поділ інформаційних зон відповідальності
- визначення інформаційних ризиків, виявлення можливих кризових ситуацій
- розробка сценарного плану поведінки в разі виникнення тієї чи іншої кризової ситуації
- підготовка універсального запитальника (Q & A) для вирішення типових проблем в інформаційному просторі
- консультування перших осіб компанії з питань взаємодії з пресою
- інтенсифікація присутності спікерів в інформаційному полі
Brand PR
PR Consulting & Assistance пропонує наступні послуги:
- PR-підтримка маркетингових спеціальних подій
- виведення бренду, підтримки його на ринку, корегування сприйняття, перепозиціювання тощо
- SMM (Social Media Marketing) - просування товарів у соціальних медіа (форуми, соціальні мережі, блоги тощо)
- проведення інформаційних кампаній
- спонсорство
- цифрові комунікації: Інтернет та мобільний маркетинг
- робота з зірками та лідерами громадської думки