PR Consulting & Assistance здійснює PR-консультування за принципом абонентського обслуговування або ж реалізовує окремі проекти для Клієнта. PR-консультування складається з таких напрямів:
- комунікаційний аудит: аналіз здійснюваної PR-активності та позиціонування компанії/бренду/персоналії у ЗМІ
- розробка PR-стратегії по компанії/особі/проблемі: дослідження інформаційного поля, розробка концепції інформаційного та PR-супроводу
- аналіз медіа-іміджу компанії, виявлення основних ньюзмейкерів, позиціонування в медіа-просторі
- аналіз медіа-образу особи (виявлення найважливіших структурних характеристик інформаційного поля, реконструкція основних семантичних характеристик у ЗМІ), формування та корекція медіа-образу особи
- виявлення проблемних зон та розробка рекомендацій з їх нейтралізації, прогнозування
- вироблення рекомендацій щодо подальшої PR-діяльності: корегування образу, основного послання і ключових комунікаційних каналів
- формування комунікаційної стратегії та основних принципів взаємовідносин з громадськістю
- виявлення найбільш ефективних комунікаційних каналів
- планування PR-кампанії
- консультування перших осіб компанії з питань взаємодії зі ЗМІ
- аналіз ефективності інформаційної або PR-кампанії (напередодні, під час її проведення та постфактум)
- консультування з усіх поточних питань, пов'язаних з Public Relations