Комунікації в інформаційному просторі сьогодні відіграють вирішальну роль і є обов'язковою складовою будь-якого бізнесу. За відсутності ефективних комунікацій компаніям не досягти комерційних цілей, не вирішити важливих питань чи втримати під контролем кризову ситуацію. Досвідчені консультанти PR Consulting&Assistance, керуючись специфікою Вашого бізнесу, місією та цілями компанії, індивідуально під Ваші потреби розроблять рекомендації щодо найбільш ефективного налагодження PR-комунікацій з цільовими аудиторіями.

PR-консультування


PR Consulting & Assistance здійснює PR-консультування за принципом абонентського обслуговування або ж реалізовує окремі проекти для Клієнта. PR-консультування складається з таких напрямів:
  • комунікаційний аудит: аналіз здійснюваної PR-активності та позиціонування компанії/бренду/персоналії у ЗМІ
  • розробка PR-стратегії по компанії/особі/проблемі: дослідження інформаційного поля, розробка концепції інформаційного та PR-супроводу
  • аналіз медіа-іміджу компанії, виявлення основних ньюзмейкерів, позиціонування в медіа-просторі
  • аналіз медіа-образу особи (виявлення найважливіших структурних характеристик інформаційного поля, реконструкція основних семантичних характеристик у ЗМІ), формування та корекція медіа-образу особи
  • виявлення проблемних зон та розробка рекомендацій з їх нейтралізації, прогнозування
  • вироблення рекомендацій щодо подальшої PR-діяльності: корегування образу, основного послання і ключових комунікаційних каналів
  • формування комунікаційної стратегії та основних принципів взаємовідносин з громадськістю
  • виявлення найбільш ефективних комунікаційних каналів
  • планування PR-кампанії
  • консультування перших осіб компанії з питань взаємодії зі ЗМІ
  • аналіз ефективності інформаційної або PR-кампанії (напередодні, під час її проведення та постфактум)
  • консультування з усіх поточних питань, пов'язаних з Public Relations