Комунікації в інформаційному просторі сьогодні відіграють вирішальну роль і є обов'язковою складовою будь-якого бізнесу. За відсутності ефективних комунікацій компаніям не досягти комерційних цілей, не вирішити важливих питань чи втримати під контролем кризову ситуацію. Досвідчені консультанти PR Consulting&Assistance, керуючись специфікою Вашого бізнесу, місією та цілями компанії, індивідуально під Ваші потреби розроблять рекомендації щодо найбільш ефективного налагодження PR-комунікацій з цільовими аудиторіями.

Media Relations


ЗМІ є найсильнішим каналом впливу на формування громадської думки. Вміння вибудовувати ефективну взаємодію з журналістами запорука успіху інформаційної активності будь-якої компанії. PR Consulting & Assistance має напрацьовані зв'язки у фінансових та ділових виданнях, спеціалізованих ЗМІ, Інтернет-ресурсах, на телеканалах і радіостанціях.
Фахівці PR Consulting & Assistance професійно управляють інформаційними потоками, формуючи вихідну інформацію і направляючи її таким чином, щоб отримати максимально ефективне висвітлення у ЗМІ.
Серед послуг, які ми пропонуємо:
  • підтримка роботи прес-служби компанії
  • створення зовнішнього прес-офісу
  • проектна підтримка інформприводів, точкові інформаційні кампанії
  • розробка Q & A компанії (Сorporate Questions and Answers)
  • організація ексклюзивних інтерв'ю з керівництвом компанії
  • підготовка і регулярне розповсюдження в ЗМІ інформаційних матеріалів (створення інформаційних приводів, написання прес-релізів, прес-кітів, аналітичних та іміджевих статей, оглядів ринку зі згадуванням імені Клієнта)
  • організація та супровід заходів для преси (прес-конференції, прес-брифінги, прес-ланчі та вечері, круглі столи, прес-тури)
  • налагодження оптимальних каналів донесення інформації до ЗМІ
  • визначення списку ключових ЗМІ, що базується на рейтинговості видань, читацької аудиторії та територіальному охопленні
  • формування пулу лояльних журналістів за повним списком національних і регіональних ЗМІ, які спеціалізуються на тематиці компанії та налагодження з ними ефективної взаємодії для отримання максимального висвітлення
  • підготовка та розміщення публікацій у друкованих ЗМІ та Інтернет-виданнях
  • підготовка та розміщення сюжетів на радіо і ТБ
  • написання текстів, статей, доповідей, презентацій
  • медіамоніторінг, підготовка прес-кліппінгов та прес-дайджестів